måndag 21 februari 2011

Gott&Blandat

Helgen är på väg mot sitt slut. Ny vecka imorgon och vecka 8 är ju som alltid sportlov. Får väl se hur det blir på jobbfronten eftersom alla skolbarn är lediga. Kan ju bli något på fritids/förskola men det återstår att se! I fredags sålde vi äntligen vår Golf. Skönt att bli av med den eftersom den ändå bara stått sedan vi köpte ny bil. Kvällen tillbringade tillsammans med vänner. Zandra&Assa och Maria&Fredde var hos oss. Åt goda räkmackor och drack lite vin. Pratade en massa och samtalsämnet var ganska givet, husbygge. Vi är ju allihopa i byggartagen=). En trevlig kväll!

Lördagen och söndagen har gått till snickrande i huset. Har hunnit med jättemycket, tycker jag! Får slänga upp några bilder i veckan (när jag orkar ladda in bilderna på datorn). Arbetskläderna har varit på från morgon till kväll. Jag har sådana roliga uppgifter som mäta, bära och ge Martin saker som ligger på för långa avstånd för honom...Ser mig själv som en snickarlärling som mest är till för att slava=). Sätta på kaffe, laga mat och sköta hushållet verkar också ingå i de där lärlingsysslorna...Nu ska vi iaf ta kväll. Solsidan, Timeout och Big Brother (lite nyfikna om denna säsongen är ok) står på kvällens tvtablå.

Bjuder på lite snygga kläder från Lindex som jag gärna skulle vilja ha i min garderob! Är såå shoppingsugen men jag hoppas att det blir klädinköp under torsdagens tur till Kalmar=)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar