torsdag 25 februari 2010

Sjukstuga igen..

Så i måndags var det då kursintroduktion av delkurs 2, men jag var icke kapabel att gå på den. Svåra magkrämpor under natten men också under hela måndagen gjorde att jag blev sängliggande. Såå himla tråkigt=(. Denna magen har ställt till det sista tiden, får nog bli ett läkarbesök om det fortsätter. Dessutom blir man så himla trött och svag av det också. Jag vill vara pigg nu och full av energi. Hoppas att vårens sol och värme kan göra att man känner sig piggare, när den vill komma vill säga. Hos oss har det varit alldeles för mycket sjukstuga denna vinter...
I tisdags kände jag mig en aningen bättre men tröttheten satt kvar. Fick besök av mamma och pappa på dagen, trevligt=). Fikade och fick hjälp med tvättstugan och lite andra småsaker. Märkte nämligen att jag hade sju maskiner tvätt...svårt att få tvättid+kommit efter när man varit sjuk. Tack för hjälpen!! Läste också sidorna om 1800-talets historia under eftermiddagen.
Kikade på Bygglov och House på kvällen. Hann även med att tömma en bokhylla men nu behövs mer banankartonger!!



Den här vita hatthyllan och skostället ska köpas in. Blir ursnyggt=). Vår nuvarande hallinredning får flytta ut till "groventrén". Kommer från www.blooms.se

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Oj, blev lite fel.. Hemskt vad ni ska handla :) Vet Martin om dina planer? Haha.

    SvaraRadera