onsdag 21 mars 2012

Trevliga besök=)

I måndags ändrades planerna men Majken och jag styrde upp det hela och fick en trevlig dag=). Började med mysmorgon medan det blåste storm (och snöade!!) utanför. Sedan bar det av mot svärföräldrarna för lunch. Majken myste givetvis med farmor&farfar=).
Vi avslutade med en sväng hos Majkens mormor&morfar. Jag och Martin hade nämligen genomgång med målaren som ska utföra allt arbete inomhus. Nu händer det verkligen grejer i huset ska ni veta=). Får ta en bygg-update snart så ni får se vad som händer!!
I måndags fyllde min lilla pappa år också, GRATTIS!! På fredag blir det firande med presenter och godsaker=).

Igår, tisdag, hade jag&Majken besök av Johanna och Madde. Fika och massa babbel blev det, trevligt=). Tack snälla ni för den fina påsk-blomstergruppen och söta kläder till Majken!

IMG_1193

IMG_1194

På kvällen blev det spontanbesök av Göran&Kristina. Tack för jättefina kläder=). Till sommaren får ni mysa mer ute på Ungskär, där jag hoppas att vi har tid att tillbringa några lediga
dagar! Förra sommaren gick ju endast till att bygga hus men denna sommaren känns det som det kan bli mer ledighet och mys tillsammans=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar