måndag 19 mars 2012

Ett annorlunda firande

I år blev min födelsedag väldigt speciell. Jag tillbringade nämligen den på förlossningen!
Natten till min födelsedag sov jag&Martin på förlossningen för att jag skulle få chans att sova under det låånga värkarbetet. Supergulliga barnmorskor kom in på tolvslaget med guldbricka innehållande saft&chokladbollar samtidigt som dom sjöng "Ja må hon leva". Underbara människor det finns!
Resten av dagen bestod endast av andning, värkar och vänta på lilla snuttan...Eftersom förlossningen var väldigt låång och seg föddes ju inte Majken förrän dagen efter, den 13/2.

Men jag blev lite firad efteråt! Hann ju inte ställa till med kalas varken på min dag eller efteråt! Nästa år blir det istället dubbelkalas för både mig&Majken=).
Det som jag egentligen skulle komma till med det här blogginlägget var presenten jag fick av Martin. Förutom det önskade presentkortet på Lindex blev det en surprise från Kicks. Serien I love...raspberry & blackberry. Dessa produkter luktar såå gott och känns sådär vardagslyxiga=). Roligt att få tycker jag=)



i_love_raspberry_blackberry




Tack till både familj&släkt för pengar, presentkort och blommor. Tack till systeryster för det fina armbandet från Pearls for Girls! MEN den bästa presenten var ju givetvis sötnosen Majken=).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar