onsdag 18 augusti 2010

Grillkväll

I år var det min och Martins tur att hålla i släktens grillkväll! Onsdagskvällen bjöd därför på grillning vid sjöboden. En trevlig kväll och vädret lyckades hålla sig ganska fint hela kvällen förutom några regnstänk. Åt grillat och fikade efteråt=). Mysigt med alla samlade och jag tycker vi alltid har trevligt när vi träffas, massa skratt&prat!



Dagen efter, torsdagen, ägnades åt att städa undan och få allt på plats igen. Men det gick smidigt! Planterade också det fina höstkryss som vi fick av fam. Laneus. Behövdes verkligen eftersom sommarblommorna börjar ge med sig nu. Tack!

I fredags var Martin ledig och vi körde till stan för att uträtta massa ärenden. Allt inför Turkiet-resan skulle inhandlas. I stan shoppade vi kläder. Både bikini, badshorts, linnen och skor köpte vi. På Apoteket blev det ett stoort inköp...jisses vad sådana produkter behövs när man ska ut och resa. Lika bra att ha med sig en del! Avslutade med Maxi för att storhandla och för att köpa present till lördagens födelsedagsbarn=).

1 kommentar:

  1. Hej!! Ja, dig hade jag ju faktiskt en liten aning om att du kikar in ibland. Japp, vi vet nu och kommer du hem och kikar här så vet du också direkt, hihi! Det blir ingen skola för mig, jag är för trött och har som du läst ont i lilla (stooora) kroppen så det blir nog lugnast att ta dessa veckorna som är kvar till att bara ladda!
    Jag och Angelica pratade om att det hade varit så kul att komma ut och hälsa på någon dag och se hur ni har det på ön. Kanske det kan gå att styra upp? Hoppas att allt är bra med dig din lyckos med sista terminen i land snart! Många kramar

    SvaraRadera