måndag 4 juni 2012

Update

Sitter här utslagen i soffan efter en intensiv helg och efter femte kvällen i rad med en lååångdragen nattning av snuttan. Majken verkar inte veta vad hon vill på kvällarna och därför blir det sent innan hon somnar. Men vi börjar nog komma på hur hon vill ha sina nya rutiner!!
Har för övrigt hunnit med storhandling på Maxi och diverse småplock här hemma idag. Givetvis massa mys, gos och bus med världens bästa tjej=).

Helgen har varit intensiv. Lördagen var ju dagen för Majkens dop! Jag återkommer med ett inlägg tillägnat detta. Har faktiskt inte ett enda kort från dopet här hemma nämligen. Bilderna kommer på onsdag från "vår fotograf" Annika som fotograferade under dopet och dopfesten. Jag kände att den tiden inte skulle finnas och dessutom var ju faktiskt vi huvudpersonerna, vår lilla familj, så därför kändes det helt rätt med någon som fotade! Därför återkommer jag men jag kan sammanfatta dagen med följande tre ord; nöjda, lättade och glada=).

Söndagen innebar lite komma-tillbaka-till-det-"normala"-livet igen. Det har varit massa förberedelser inför dopet den senaste tiden och därför har allt annat fått stå åt sidan. Därför återgick vi till projekt HUS igen och tar nya krafttag! Martin ägnade söndagen åt att gjuta inför kommande balkongbygge.
Tack till min lilla pappa för hjälpen med gjutningen=).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar