söndag 24 juni 2012

Midsommarveckan

I måndags inleddes Midsommarveckan. Som varje år är man lika förvånad över att tiden gått så fort att det REDAN är Midsommar=).

Måndagen ägnades åt städning här hemma och storhandling på Maxi. Hann även inom Lindex en runda=). Majken fick sig en vit solhatt och jag köpte mig en tunika&lite längre jeansshorts.

S0000006817895_F_W22_20120329113706S0000006816677_F_W22_20120412142351

I tisdags var det tjejträff på ön med dom som kunde. Jag, Lina&Nellie, Anna&Albin och Zandra blev det denna gång! Vi promenerade en runda och sedan blev det glass i kiosken. Mysigt och skoj att se hur våra bebisar växer=).
Onsdagen blev en ganska lugn sådan. Jag&Majken tillbringade dagen i solen hos mina päron. Alltid mysigt! Hann med både sillmacka och våfflor, mums=). På eftermiddagen gjorde jag faktiskt lite nytta genom att grundmåla ett gäng brädor som ska vara till balkongen.

IMG_1439
På kvällen mumsade Martin och jag goda laxmackor från Blomlöfs Rökeri som svärföräldrarna överraskade med! Även en bukett blåklint, tack snälla ni=). Visst ser mackorna väldigt goda och lyxiga ut?! Kan rekommenderas!

2 kommentarer:

  1. Ja den mackan måste vi ju bara köpa nån gång, ser ju jättesmarrig ut:-) Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka gulliga svärföräldrar du har som kommer med sådana överraskningar! Kan intyga att mackorna är jättegoda.När vi bodde i Stockholm stannade vi alltid och handlade varsin och åt på vägen upp! Vi gör likadant nu när vi kör förbi och äter när vi kommer hem. Jättegoda och matiga! Kram

    SvaraRadera