tisdag 28 februari 2012

Bokrean

Årets bokrea blev inte som andra års bokreor. Som tradition brukar jag, mamma och syster in på bokreans första dag och shoppa loss bland alla härliga böcker. Detta året fick jag istället under bokreans första dag njuta av vår tio-dagars bebis som är helt underbar=). MEN jag fick ta del av bokrean lite grann iaf! Jag skickade helt enkelt bud med mamma=).

Årets bok till mig blev Liza Marklunds Du gamla du fria. Årets bok till Majken blev Här kommer Ingrid. En väldigt söt bok och det som är skoj med denna bok är ju att lilla Majken ska heta Ingrid i andranamn. Kan ju inte bli mer passande=).
Jag och Majken tackar mamma/mormor för böckerna som blev present till oss båda!

imagesCASH33AZ


untitled

1 kommentar:

  1. Hej Caroline!
    Så skönt at allt gått så bra och att ni bara njuter av er söta tjej! Ingrid böckerna är helt underbara Livia älskar dem!
    Kram hoppas vi ses snart!

    SvaraRadera