söndag 5 februari 2012

Väntans tider

Igår, lördagen den 4:e februari, var det ju då beräknat att bebis skulle komma MEN bebis trivs bra i mammas mage. Vem vill ut till -12 och snö?? Inte vår lill* bebis iaf! Alltså är lill* bebis kvar inne i värmen och vi går bara och väntar...Frågan "känner du INGENTING" börjar ramla in från de flesta runtomkring oss och jag antar att mobilen åker ut i snön i slutet av veckan=).
Än så länge har undringarna inte gått oss på nerverna. Är ju skoj att folk bryr sig och längtar efter vår bebis=).

Tiden flyter på iaf, mest blir det vila och slapp i soffan för både min och Martins del.
Torsdagskvällen spenderades hos fam. Sörensson/Holgersson. God fika och massa babbel+gos med Elisia såklart=). Trevligt!
Fredagen innebar barnmorskebesök. Allt var bra=). Till och med mitt blodtryck var bättre och det känns skönt! Strosade runt med mamma på Amiralen en sväng efteråt. Inhandlade en vintermössa till bebis, nattlinne till mig och lite god fredagsmysmat!

Helgen har varit väldigt lugn. Efter många om och men så masade vi upp oss ur soffan. Blev en liten besöksrunda sådär på lördagseftermiddagen. Svärisarna, mina päron och slutligen landade vi hemma hos Zandra och Assa. Där bjöds det på kaffe med goda donuts=). Trevligt!
Avslutade gårdagen hemma med varma mackor och Melodifestivalen, där artisterna var usla enligt mig. Loreen var ju absolut bäst!
Bjuder idag på underbara sommarbilder mitt i vinterkylan. LÄNGTAR TILL SOMMAREN!

P8101313

P8061263

P7141273

P7111268

P6251232

P6251227

1 kommentar:

  1. Hej Carro! Vilka mysiga bilder och visst längtar man till sommaren nu. Känns kanske lite nervös att gå i väntanstider men kommer säkert gå super bra! Stor kram från Jennie

    SvaraRadera