fredag 10 februari 2012

Inget nytt...

Har egentligen ingenting att uppdatera men i brist på annat så satte jag mig här! Som ni förstår så har inte bebis kikat ut än. Vilken väntan, säger jag bara...så segt!!!
Sjätte dagen efter beräknat datum idag. Hela tiden letar man små tecken på att nu kanske det är något på gång men icke...

Idag har jag varit hos barnmorskan. Allt var bra med både mig och bebis=). Det är ju iaf en lättnad! Idag är det också fredag, vilket betyder att det snart är helg=). Skönt att Martin är hemma men helgen är för övrigt vääldigt oplanerad. Förhoppningsvis blir den största planen av: föda barn=).

myraSG-1136

Nu längtar jag till våren!

3 kommentarer:

  1. Förstår att du längtar och väntar! Det kanske blir i morgon på din födelsedag! Hoppas det så kan ni fira tillsammans.Vi väntar också med stor spänning på att få en liten ny medlem i vår släkt.
    Kramar Inger och Roland.

    SvaraRadera
  2. Hej Caroline! Skrev fel dag, menar söndag! Kram

    SvaraRadera
  3. Ja nu är det drygt kan jag gissa, hoppas hoppas bebben snart vill komma ut. Kram Annika

    SvaraRadera