fredag 13 april 2012

Majken - 2 månader

Äntligen fredag och det är fredagsmys på hög nivå=). God mat, tända ljus och slappa vid tvn!

Idag har Majken, jag, mamma och syster varit hos Majkens gamlamormor och gamlamorfar på trevligt fikabesök=). Massa gott blev vi bjudna på och vi hade det så trevligt! Snart kommer vi igen! I veckan har vi hunnit med en del annat också:

*Tisdagen innebar först tvättstugedag. Tack snälla mamma för hjälpen med all tvätt som växt till enorma mängder medan jag legat sjuk!!
På eftermiddagen blev det kalas för Majkens faster som fyllde år, grattis=). Vi blev bjudna på tacos och superdupergod maräng-daimglass-tårta!!

IMG_1233


*I onsdags fick Majken mysa med sin mormor medan jag begav mig till Lyckeby för ett besök på MVC. Efteråt blev det shopping i lugn&ro på Lindex där jag hittade mig lite fint=). Handling på Maxi hann jag också med!

*Igår, torsdag, blev det långpromenad för min&Majkens del. Underbart väder och riktigt varmt var det! Tog på eftermiddagen en fikastund hos m&p och syster innan det var dags för middagslagning då Majkens faster gjorde oss sällskap=).

Har med andra ord haft en bra vecka efter påskens sjukdomar! Känner mig pigg igen, äntligen=). Ser framemot en härlig helg med roligheter inplanerat!
Idag säger jag GRATTIS till vår underbara tjej som blir två månader! Tänk vad tiden går fort och hela tiden sker sådan utveckling. Snäckan är så glad, ler och jollrar=).
Världens underbaraste unge!!



IMG_1239

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar